Wonderful day with Debbie.

Ooohja... Igår kväll stack jag och Bianca ut efter jobb... Först till Tempo.. där vi träffade en amerikanare, Alex... En kille från Peru, José... och massa andra människor... Det var riktigt trevligt. Sen kom även Appelgren och hans kompis, Rickard (om jag inte minns fel?).
Efter några timmars trevligheter stack vi vidare till Deep.
I gott sällskap går det mesta. Det var trace/house/techno mojs på Deep igår... Något som jag verkligen inte ens lyssnar på lite grann.. Det ger mig bara huvudvärk i största allmänhet... Men som sagt. I gott sällskap går det mesta.
Det var riktigt trevligt. Bianca är så härlig. Och jag ser verkligen fram emot den helg vi drar till LA bar i Köpenhamn! Me want!!!

Jag kom hem ungefär kl 5 i morse... Och var sugen på mat. Så jag gjorde äggröra. Det var jättegott.
Sen gick jag direkt och la mig...
Ett par timmar senare så vaknade jag... Förvånansvärt utvilad och strax efter var jag på väg ner till stan med Debbie och Linda.

Medan Linda tog tåget till Landskrona, så gjorde jag och Debbie stan. Vi hade så grymt skoj!
Helt underbar dag har det varit med underbart väder. Och det började med brunch på Espressohouse med en Chailatte och en macka... Yumm!
Och hade det varit lite varmare så hade vi badat i en fontän vid triangeln. Men det skulle vi spara till senare i sommar :P~

Senare så stack vi till IKEA... och vi gick direkt mot bollhavet... men vi fick inte komma in. Det var som en ''slap in the face... ni är för GAMLA''.... Jösses liksom.
Sen skulle vi typ provligga och provsitta det mesta... och jag vill ha en sån massa massa saker där...!
Det var grymt skoj.
Och det slutade med att jag köpte en ny bordsduk, 12 vinglas, 6 shot glas, 4 tallrikar en syltburk och ett stort tårtfat.

Sen stack vi till Coop och storhandlade... Och kvällens snacks blev tunnbröd rulle med cremé fraishe, svart rom, lax och räkor.
Räkor som Kenzo och Yazhi blev helt hysteriska över. Båda fick, men de morrade åt varandra så ingen skulle komma nära... Goda räkor var det iallafall ;)

Dessutom blev det 3 toppar på H&M... Och jag ville så gärna har ett par byxor därifrån... Dem är SÅÅÅÅ snygga. Utsvängda i massor och bara så härliga... 
Men ja. Jag hittar säkert en massa i New York :P~

Nu ska jag snart sova.
Upp tidigt imorrn... Sen tvätt på kvällen... Måttligt kul...!

Hej hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback