Suuuuck

Nu började ju mitt liv få lite ordning igen.. Och då ska skit komma från olika hörn.
Förvänta dig aldrig att bli lycklig. Inte helt iallafall.

Jag sitter på jobb och väntar på min sista tur till Hässleholm... 20:48... Slutar runt 23:30 ikväll.
Är så sjukt trött... Har haft en riktigt jobbig vecka på jobb... Plus att jag har fått en infektion i tandköttet vid min ena visdomstand. Och denna infektion har satt sig i hela kroppen och jag känner mig halvt död...

Längtar tills jag slutar. Sen har jag en långhelg. Ska bli sååå skönt! I need it.
Sen nästa lediga helg så blir det Göteborg med folket.

Och NY resan närmar sig med stormsteg. Det är så skönt. Fly landet ett tag. Önskar att det kunde vara för evigt... Men det kommer senare.

Nu ska jag gå och påpeka yttligare fel med mitt schema.
Tack för mig.


Vad säger du Anna? Har jag skaffat mig en egen klagomur? :P~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback