Lögner och idioti...och annat.

Jag är så jävla trött på allt skitsnack som finns runt omkring hela tiden!
Denna helgen har jag fått veta en del som sagts om mig... och varför... och vem som börjat... och jag blir så jävla förbannad för allt är ren och skär lögn!!! Har folk inget bättre för sig i sina egna fyrkantiga ihåliga liv än å snacka skit om andra, sprida lögner och bara vara idioter i allmänhet!

Men, jag är ju inte den enda på jobbet som får utstå sånt här. Tyvärr. Det går nått rykte om nästan alla. Och det är så jävla barnsligt!!! Från att vara mobbad hela lekis och skolgång... för att komma till det vuxna arbetslivet som inte är det minsta annorlunda!!!
IDIOTER!!!

Jag är så sjukt tacksam över mina nyfunna vänner på detta jobb. Jag älskar dem högt och de är underbara!
De får mig att se klarare. De stöttar och bryr sig. Ni vet själva vilka ni är och ni är bäst!


Gårdagen var väldigt trevlig på många sätt...
Jag stack till gymmet på förmiddagen och tränade en go timme...
Sen kom Sahel på eftermiddagen... Vi stack och köpte mat och marinerade kött och massa gott.
Strax före vi skulle dra till Ullis så kom Thomas. Han är ju världens sötaste :) Han är en av de bästa :)
Sen stack vi tre tillsammans till Ullis... Där var redan Debbie och Linda... Och efter ett tag kom Anna I, Becky mfl...
Och då gick vi ut på gården och började grilla.
Vädret var inte det bästa,men det gick bra. Maten blev jättegod.
Och dem som väl smakade mitt förslag med grillad marshmallows med en bit marabou choklad på ÄLSKADE det!! Så jäkla gott det var! Yumm Yumm Yumm!!

Vid 20:00 tiden gick vi upp i Ullis lägenhet och fortsatte trevligheterna...
Det var jättemysigt att vara samlade tillsammans och bara mysa... :)

Senare på kvällen var vi ett par stycken, bl.a. Bianca som stack till Cuba Cafe. Mitt nya ÄLSK ställe här i Malmö.
Salsa, Marengue, REGGAETON osv... HELA natten!! Kan inte bli bättre!!
Bara allmänt skabbigt med de killar som trodde de hade lov att göra vad de ville. Visst är det något av en ego boost, men palla dissa så många killar...??
Nä, jag och Sahel började dansa mer intimt istället och om någon frågade så sa vi bara att vi var tillsammans. Och att vi firade 6 månader. Det gick mycket lättare! :P~

Senare så blev det natt mat på Popoye... Fast jag var inte så hungrig så jag tog bara en glass... (fy mig).
Sen stack vi hem till mig och såg på Vänner... fram till typ 8 på morgonen...
Sen sov jag och Sahel till 13 tiden...
Och vid 15 ungefär var vi på Espresso House på Lilla Torg för att käka ''frukost''.... Och där satt vi och myste i ett par timmar... Jätte härligt!
Katya från jobb joinade oss också med en kompis och det var über trevligt!
Sen stack jag och Sahel till Centralen för att hälsa på Bianca och köpa lite glass... :) After Eight i all sin ära.
Satt och snackade med henne en stund.
Sen bestämde vi oss att sticka hem till mig igen och fortsätta Vänner maraton! ;)

Nu ligger Sahel och sover i min säng... och jag ska väl snart också sova...
När hon åkt hem imorrn så ska jag dra till gymmet... sen måste jag tvätta på eftermiddagen... Blä.

Har så mycket jag måste ta tag i imorrn...
Måste (äntligen) ta tag i att försäkra katterna. Fattar inte verför det ska vara så svårt att lyfta på luren och bara göra det.
Sen måste jag ringa Pixmania. Det verkar som om dem har satt tillbaka pengarna för kameran på mitt konto. Helt sjukt. Vet inte vad de håller på med.
Men de har dragit dem en gång. Det var samtidigt som jag beställde kameran. Då drogs de direkt.
Oh well.... SUCK!

I övrigt så har jag och Sahel spånat om att flytta ihop...
Jag ska ju först och främst se vad som händer med denna lägenheten. Vad som kommer ske.
Jag vet ju ingenting ännu... Så ja...
Men det var kul att sitta och prata om det....

Ser fram emot den dagen jag ska åka med henne till Iran! Det kommer bli så sjukt ballt!
Det är inte som alla andra Svenssons som åker till Mallorca och Costa del sol osv....
Udda är bra! :P~

Anyway.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anna

Fortfarande date på tisdag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback