Incident efter incident.

Jag är så sjuuuuuuk.

Och självklart så slutade dagen med två incident rapporter... Suck.
När jag väl satte mig på bussen, på väg hem. Jag njöt. Fy vad jag njöt.
Är ju ledig imorgon. Egentligen. Men jag måste ju ändå palla mig upp på det där SEKO mötet. Sigh.
Men men. Får se det som gratis smörgåstårta och 3 timmars betald tid.

Efter det ska jag och Anna I åka till City Gross...eller nått å storhandla.
Och på tal om Anna I, så ska hon och jag iväg och rida om ca 2 veckor!! Vi har hittat ett ställe i Höllviken som hyr ut hästar under 2 timmar för 150 kr. Så vi ska rida ut! :D  Fy fan vad skoj det ska bli!

NY resan närmar sig med stormsteg. Och jag har inte ens köpt dollar. Jag borde nog ta tag i saker och ting.
Jag vill verkligen ha sånt liv som Robin. Ingen lägenhet, Jobb lite till höger och vänster. Kan sticka vart han vill och när han vill... när ekonomin tillåter.
Jag vill också. Jag saknar faktiskt att jobba som timanställd... så man kan sticka när man vill...!
Oh well...

Imorgon ska jag hämta ut typ 4 paket på posten. Har beställt så otroligt mycket på senaste, men inte haft tid att hämta ut, men imorrn! Yääh.
Bland annat min nya kamera kommer finnas där. Min efterlängtade Canon EOS 400D! :)

Härom dagen samlade jag på mig alldeles för mycket vuxenpoäng för mitt eget bästa...
Jag pratade pensions sparande med en bankman. Jösses.
Ja... Just eftersom jag inte har några planer alls på att bosätta mig i Sverige så blev det ju genast lite värre...
Men men... Jag ska tillbaka nästa vecka och diskutera mera... Bläääääh.
Bankärenden blir aldrig kul!!  
Om det inte är som den dagen jag gick dit för att lösa in min trisslott på 2000 kronor. Det var helt ok :P~

Nu ska jag dränka min näsa i Mentolnässpray och sen sova.
Nighty night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback