Folkets Park i solen med grill och mys.

Men hallå!
Alltså detta väder vi har är obeskrivligt underbart.
Detta är enda...ENDA tiden på året som jag verkligen trivs i Sverige. NU är Sverige bra.
Men om några månader igen så vill jag utomlands.

Men nu är det NU.
Jag har jobbat i natt.. var hemma vid 7 tiden i morse. Sov till 11:30 ungefär... sen vid 12:00 stack jag till gymmet och spenderade en go timme där.
Sen satt jag i solen en stund på bakgården... Och sedan spenderade jag ett par timmar i Folkets Park med bland annat Jonas Appelgren, Åsa och Johan, Anna I, Johannes, Rebecka, André osv..
De är ju alla lediga idag så de grillade för fullt och drack lite här och var... Och ska ha en allmänt underbar dag.
Men jag? Nej nej... vad 17 tiden fick jag sticka hemåt för att sova...
Och nu sitter jag här och  försöker förbreda mig på att jobba natten igen.
Men det känns ändå bra att man fått ut lite av dagen...!
Blir väl en deja vu imorrn... :)

Nu ska jag iväg till jobb. Snart. Såååå... Hejdå!

Pews!

Kommentarer
Postat av: Anna

Titta, jag och sambo har ny blogg.

Sen vill jag ha mer updates här. Jag vill ju ha koll på dig ;)

Kommer förresten att komma hem som jag sa, har inte bokat biljett ännu men det är på väg. Så den 27, it's a date? Jag har cravings efter att äta på vegegården i malmö så jag kan komma dit och vara gäst i ditt nya liv.

Puss sockerbiten!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback