Change of plans.

Det blev visst lite ändrade planer igår...
Strax efter inlägget blev postat så ringde Alex och undrade om jag hade lust att komma på en fest.
Och med tanke på att jag inte var det minsta trött så drog jag dit.
En jätte mysig lägenhet på Möllan. Riktigt kollektiv. Nice.

De spelade gitarr och sjöng... Även om jag var den enda nyktra personen där så var det riktigt trevligt!
Därefter stack vi till Golden en stund... Mysig liten pub. Också på Möllan.
Sedan skulle gänget vidare till en annan fest. Men jag skulle ändå upp relativt tidigt idag, så jag begav mig hemåt.
Och jag har fått nytt perspektiv på hur väldigt centralt jag bor :P~
...Plus att jag tog en rejäl omväg när jag gick till Möllan igår. Oh well...!

Alex tyckte det var rätt roligt att jag som svensk vet så lite om Malmö. Han har ändå bott här i 2 år... så han har lärt känna staden bättre... "Seriously! You don't know where that is???" Var en standrad replik igår kändes det som.

Anyway.
Allmänt seg i morse. Vilket gjorde att jag missade snabb tåget till HBG och fick ta Ängelholms tåget. "Weee".
Men väl i HBG så köpte jag mammas födelsedagspresent.
Sedan mötte hon mig i stan.

Fick även träffat Sahel idag :) Åkte med henne tillbaka till Malmö igen dessutom. Och Anna Boman.
Men innan det så stack jag till Hamntorget för att träffa Tim. Underbart att se honom. Känns som en evighet sedan.. Vilket det nästan var eftersom jag inte sett honom sedan Malmö festivalen förra året!
Hoppas att han kommer hit nästa lediga helg. :)


Jaja.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback