BBQ!

Heeeeeej!
Nu är klockan snart halv tre på morgonen och jag är nyligen hemkommen... Najs! ;)
Idag har varit en så sjukt bra dag!

Jag och Bianca planerade ju att grilla i en park idag... Och beslöt att bjuda in allt och alla vi känner... Med kort varsel så blev det inte jätte många, men helt lagom!
Det var jag, Sahel, Debbie, Anna I, Ullis, Alex, José, Mauricio, Bianca, Sofie och en kompis till Bianca.
Vi hade jättemysigt!

Jag var uppe och tränade i morse... Sen stack jag till Centralen och hämtade Sahel... Och vi mötte även Tingeling lite snabbt, men han jobbade ju tyvärr så han kunde inte hänga med... :(

Sen stack vi hem till mig...
Vi har ju inget grovsoprum här så folk bara ställer ut saker som ska slängas...
Och det har stått en cool bokhylla där nu i ett par dagar.. så med mycket möda och massa svett så lyckades jag och Sahel få upp den till mig.
Det var ju inte så att den gick att montera ner och göra det lätt... nej nej.
Och det blev jättebra :)
Kosta gratis! :)

Sen kom Sofie och vi gjorde oss i ordning sen stack vi till bussen och mötte Bianca...
Sen gick vi till Kungsparken och satte oss i solen och började grilla...
Därefter trillade folk in lite titt som tätt...
Sahel hade gjort en saffranskyckling som var så otroligt super mega god...!! Och jag hade marinerat fläskfilé... Yummy.
Dessutom hade vi grönsaker och majskolvar... Åhåååå så gott det var!! Massa potatissallad... och bara YUMMY helt enkelt!

Vi hade det så fruktansvärt mysigt! Kasta frisbee, spelade kubb... snackade och hade det underbart!
När det börjat bli mörkt, vid 22 tiden så stack vi till Möllan allihopa och satte oss på en pub och fortsatte med mys och trevligheter. :)

Och nu är jag hemma. Och nu ska jag sova. Jobb imorrn... Men ska jobba natt, så det är helt ok. Jobbar natt hela helgen. Wee... 1a mans pass på lördag... Eeekh! Bara jag får en 2a man med mig så är jag nöjd.

Jaja. Sova.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där med vegetarianism gick inget vidare läser jag? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback