What to do ?

-You and me-

One look
One smile
One touch
One embrace
One kiss
One love
Two people
Two minds
Two souls
Two destinies
One road
One journey
One ending

Together


Hmm... I remember it well...


Anywaaaay...
Hejsan!
Helt galet, när man väl är ledig och kan sova precis så mycket man vill... DÅ ska man vara så trött på kvällen och lägga sig relativt tidigt och vakna 9 tiden. *suck*
Har verkligen försökt tvinga mig själv att sova vidare. Men jag tror Kenzo var hungrig nu på morgonen. Han hoppade upp och la sig på mitt huvud... Bara för att liksom... Sen satte han sig jämte mig och började tugga på mitt hår - igen! Det händer typ varje morgon, för att han vet att jag går upp efter det :P~
Vilka katter jag har skaffat mig!! :D

SÅ jag gick upp, gav dem mat och sedan tog jag ett träningspass á la Core Rhythms. Härligt att börja dagen med det.
Igår var jag också på AC sport centre vid folkets park. Typ Nautilus. Och de hade en hel del pass... Men 300 spänn i månaden... får räkna ut hur mycket jag får tränat för det... Alla passen passar ju inte in med mitt schema. Speciellt eftersom jag har skubb schema. För er som inte är DSB:are så innebär det att man får det som blir över typ... Man har inget fast schema som att t.ex. alltid åka 2 HBG och 2 Köpenhamn på 3 måndagen i månaden.
Så ja... Det är lite svårt att avgöra. Men jag ska inte anmäla mig någonstans förrän jag kommer hem från NY ändå..
Förutsatt att det inte går att frysa medlemsskapet under 3 veckor.

Frågan är nu bara vad jag ska göra resten av dagen... Ska ju sova lite till sen idag eftersom jag börjar 21:42 ikväll...
Ska bli så härligt att jobba natt... Niiice!

Det känns inte lönt att påbörja något... Inte just nu iallafall..
Måste hitta på något att äta också idag...
Ska nog bara steka upp lite räkor och wok grönsaker. Låter enkelt och bra :)

Nepp, Nu ska jag bege mig!
Hej hej !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback