Varför...?

Seriöst? Kan man inte bara ha en dag där alla passagerare är trevliga och tysta... iallafall håller sina tankar för sig själv. Ibland blir det så tröttsamt att bli dumförklarad... Speciellt om det kommer gång på gång.
Men ursäkta?? Trycker man på Koden till Landskrona+vuxen+familj/duo+biljett... DÅ FÅR MAN EN VUXEN. Den tryckte du på först!
Passageraren påstod att han visste att i familj så ÄR det två vuxna och tre barn som gäller. Men VARFÖR då trycka på Vuxen ytterligare om det är uppenbart att familj/duo ÄR två vuxna inkluderade????
...Och han dumförklarar mig?

*SUCK*

Trevligt nog har jag iallafall fått åka med Per och Hans idag och det var upplyftande.
Sedan blev jag jäkligt taskigt behandlad av SJ:aren som skulle till GBG. Men WHATEVER! Orkar inte bry mig.
Jag är trött.

Har längtat hem de sista timmarna... Bara hem, lägga mig i soffan och se på One Tree Hill och vara i en bra värld lite grann... I like.
Och sen en massa mys och gos med mina underbara kissar. I love them so.

Grymt ögongodis gick på i Malmö, hela vägen till Ramlösa.. Blickar utbyttes mer än en gång och det var riktigt trevligt. Undrar vem han är...? Oh well.

Imorgon börjar jag nog 13:48... tror jag. Bör nog kolla upp det innan jag lägger mig... Vilket blir snart...
Börjar bli trött nu...
Men samtidigt så är det så många tankar som flyger fram och tillbaka... och jag vet inte vart jag ska ta vägen...
Life's a bitch osv. bla, bla bla.


Godnatt.


//Peyton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback