Sweeeet...

Det känns faktiskt lite bättre idag... Nu.. Eller ja... blandade känslor får jag nästan säga... Men över lag tror jag det är bättre. Faktiskt. Kanske.

Ja, idag vaknade jag av klockan 4:45...PLÅGA! Usch, jag ville bara sova vidare.
Sen var det en tur från HBG till Ängelholm, sen direkt ner till Malmö, och 1 timmes rast och sen upp till HBG igen och sedan vände jag direkt till Malmö och slutade sen.
Men jösses, jag höll på att somna flera gånger på turen ner till Malmö igen. TRÖÖTT!

Jag var ju på POPCORN igår kväll... Min kusin spelar i ett av banden (Striker) som skulle tävla mot tre andra band.
Tyvärr gick de inte vidare.
De var bra och så klart var de mitt första val.
Men ett annat band som fångade mig var ett skånskt reggae band. Kanske inte just för att skånsk reggae är bra, men vilken scen känsla killen hade! Han var grymt häftig! Ägde scenen!
Och de kom med till slutfinalen. Även Urband Mind. Men de var jag inte så imponerade av...!

Anyway.
Sen efter jobb var det direkt hem. Sov en liten timme sen skulle jag träffa Emil på Big Bowl.
Jag spöade honom fullständigt. Vilket jag i och för sig redan hade lovat honom. Haha!
Det var grymt skoj iallafall.
Han och jag gick utbildningen tillsammans på TraffiCare när jag började här i Malmö.
Killen är så sjukt like Brian Austin-Green som bland annat är känd som David Silver i Beverly Hills... Mm! Just det!
Det var trevligt iallafall... Sen fick jag honom att testa Sushi. Haha! Att se en person äta sushi första gången kan vara väldigt underhållande.
"Nämen wasabin ska du bara äta så! Rätt upp och ner!" Haaahahah. Killarna på sushi stället var häftiga som fan! :P~

Sen stack han hem och jag stack ner till Centralen för att möta Anette. Sen stack vi till City Gross. Jag tänkte ju storhandla när hon ändå hade bilen.. men nej nej. Jag hittade typ inget jag ville ha.... så nä.
Vi köpte lite gott istället och åt rester av min wok gryta istället :)

Har snackat en massa och myst och haft trevligt. Ska kanske träffa henne på söndag igen. Ska bli kul! :D
Kanske hon till och med följer med mig till Venezuela och Nicaragua nästa höst?? :D

Imorrn efter jobb ska jag nog till Möllan och ta en öl med Johan, Apfel och Mark... kanske med flera? :)


Ooooh, Anette hade en så sjuuuuukt snygg tatuering!!! Blev helt salig. Hur sjukt det än låter, så JA! Jag VILL tatuera mig igen!!! Hahahaaaa
Och jag vet redan vad jag ska ha :D Woohoo!


Nu ska jag snart sova. Är så askalas trött.
Haaajje


//Peyton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback