Snöstorm.

Ja, det är just det jag har utanför mitt fönster. Och det har snöat hela dagen.
Något väldigt komiskt över det hela är dock att Kenzo har spenderat flera timmar i fönstret för att försöka fånga flingor som fastnat på fönstret eller som flyger förbi. Att han inte tröttnar? :)

Japp, jag kom inte i säng förrän 3:30 i morse.. och somnade inte förrän 4 tiden... Sedan vaknade jag vid 13:30 tiden idag... Härligt att sova länge.
Men att vakna till stora vita tussar som flyger omkring utanför fönstret? *Suck*.
Igår var det liksom ''ute-utan-jacka-väder''... och idag snö storm?

Jag gav mig ut för att handla... OMFG! Svinkallt och riktig storm!
...Det var alltså inte bara som det såg ut till att vara... :P~

Nu är jag inne i värmen igen iallafall... Ska göra varm choklad och fixa kvällsmat tänkte jag.
Köpte lax på Netto, så billigt och bra där.... :)
Och igår köpte jag skagenröra för 3 kr på Coop. Kan bli gott. Ska koka några ägg också.
Seeeen ska jag sätta mig i somman och inte röra mig ur fläcken. Lovely.

Om jag får extra pass på fredag så kommer jag jobba resten av veckan... 6 dagar i rad. *sigh*... Men det är pengar. Det är en ny kamera helt enkelt ;) Och en massa andra saker jag vill ha...
...Och pengar till räkningar... *suck*. Jag hatar verkligen räkningar. De är sådana glädjeförstörare. For real!

Dagens:

Dagens outfit: Adidas mjukis och tjocktröja...Myyyyys.
Dagens frisyr: Hög hästsvans.
Dagens humör: Upp och ner.
Dagens låt: Ashlee Simpson - Just let me cry
Dagens sötaste: Kenzos bestämdhet att fånga snöflingorna
Dagens imponerande handling: Jag har städat - imagine that?!
Dagens ''inte-palla'': Laga ordentlig middig... Börjar bli en vana dock...
Dagens bästa: Fortsatt kolla på One Tree Hill säsong 5.
Dagens sämsta: Är klar med alla avsnitten på OTH 5...Måste vänta tills fortsättningen kommer... Bah!


Nej, varm choklad och kvällsmat!

Hej hej!

/Peyton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback