Oförskämda jävla idioter...

Debbiliciousssssss!  JA! Så underbart glad jag blev när jag såg denna underbara människa idag, och ÄNNU gladare när jag fick veta att vi skulle ha sista turen till Köpenhamn tillsammans! Lovely!
Lätt höjdpunkten idag!

Gjorde dread locks igår... Typ sånna hemmagjorda saker..
Och jösses med positiv kritik man fick idag! Folk blev helt "Wooooow! Vad har du gjort med ditt hår, så jävla ballt" och ville känna å hålla på! KUL! :D

Men jag har idag läst en sak på driften som är så störande och äckligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
En pålitlig källa säger att det är sant också. Jösses. Är vad jag klarar att få ur mig.

Jag kan inte heller sluta förvånas över hur äckligt oförskämda människor kan vara.. Hur snällt man än försöker prata med dem.
Jag menar, går man över spåren, påstår att ingen lärt dem att man inte ska göra det och vi säger åt dem att gå av tåget och hellre ta nästa så kallas man fitta och det ena och det andra... Seriöst?! Where the hell are your manners???
Men i och för sig. Har mamma inte lärt dem att inte gå över spåren så har mamma säkert inte hunnit lära dem att vara trevliga heller. Men ändå! FFS! Ibland blir man så arg.

Och folk som tror att de kan åka gratis... Eller på pensionär biljetter till Malmö (som gäller inom Danmark) när man är 25... Och sedan försöker springa och gömma sig på tåget när vi säger att de ska gå av... S U C K ! ! !

Mänskligheten idag... Skrämmande.

Kan jag klaga mer?
Ohja, massor! Menjag orkar inte...
Nu ska jag sätta mig och se One Tree Hill och koppla bort allt som har med denna dagen att göra.
Utom min lilla Debbie som är så underbar :)

//Peyton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback