Night of the idiots...

Neeeej neeeej neeeeej!
Anledningen att jag inte lämnade in avvikelserapporten var just för att slippa detta! I can't afford this for f***s sake!!

Och vilken jävla kväll igår... inatt...BAH!
slängde av folk till höger och vänster, skrev böter, slagsmål och bråk... Det var fan värre en en helg nästan...
Jag som hade sett fram emot en lugn natt eftersom jag är helt slut...
Natten hjälpte inte. Nej.

[+] var dock att jag träffade Mark och åkte med honom in till Malmö sista turen. Det var bra.
Och där var det Washington som tog över tåget.
Mark och Washington tillsammans... Det är ett överflöd av positiv energi. Helt underbart :D

Jag ska se film.

Hej.


//Peyton

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Postat av: FridahCharlotta

ltåer jobbigt :/

2008-03-11 @ 14:40:41
URL: http://Metrobloggen.se/Fridah
Postat av: sabbi

2 veckor mellan oktober & januari, datum är inte satt ännu :) men då har jag fått lönen från sommarn som betalar hela resan :)

2008-03-13 @ 11:11:47
URL: http://saabrina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback