My sunshine.

Åååh!
Ja som ni kanske förstår så var min förmiddag så pestig och pinig så jag ville bara gråta. Vilket jag gjorde lite grann...

Men höjdpunkterna kom en efter en.
Fick ju träffat Mark lite hastigt och lustigt.

Sen fick jag träffat Linda lite hastigt och lustigt.
Sen fick jag ÄNTLIGEN träffa min Debbie! Och vi hade en hel tur till Köpenhamn och tillbaka tillsammans! LOVELY!
Och hon fick mig genast att må bättre.

Sen fick jag träffat Tingeling på driften och Linda igen!!! Och sen fick jag träffat Viktor. Det var bara en så bra kväll helt enkelt.
Om man säger såhär. Jag slutade 19:33 idag, men stack inte förrän en stund efter 20... Det var så underbart trevligt på driften och prata med alla. Kramkalas! :D
Jag älskar dem hela bunten! :) You made my day!

Sen fick jag åka bussen med Debbie. Fram till min hållplats iallafall, men hon skulle vidare...

Nu ska jag se på en film och bara njuta av den eftermiddag jag haft och förtränga den förmiddag jag hade.


//Peyton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback