Location: Kristianstad.

Japp, sitter i denna håla nu... Men endast fram till 19:23, tack och lov.
Hur lockande är det inte att gå in i Lotus Lounge och köpa en sådan himmelsk kärleksmums?
Men nej. Jag ska motstå. Oh, så stark jag är!

Mötet var....givande...
Men iallafall... Jag har varit en tur i Köpenhamn också... Och när jag nu kommer tillbaka är det PSO resten av kvällen... Som antagligen betyder att jag får sitta och glo tills jag slutar.

Jag är så sjukt trött idag. Ja okej, jag la mig inte förrän 3 tiden.. men jag sov till 11.. Vilket är helt ok i sömn mängd...
Men seriöst, jag skulle kunna sove en vecka just nu.

Skönt att jag inte börjar förrän kl 15 imorrn.. Zzzzzzz...

Nä, nu ska jag göra Thomas och Johan sällskap och glo på nyheterna.... I brist på annat, ja.

//Peyton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback