Kastrerad Yazhi.

En kastrerad Yazhi och 1200 kr fattigare...
Men usch... De hittade en (ofarlig) cysta på hennes ena äggstock... Scary.
Dem säger att hon är OK nu iallafall... Hon är hemma nu och vinglar lite smått, men inte alls som Kenzo..
Karlar ska alltid vara värst.  Yazhi är en fighter.
...Eller Yatzhi som veterinären sa...

...She's not a game, dude!


Natten var relativt lugn.
Träffade Davud innan mitt första tåg... "Släng nu inte av några idag, okej!" Sa han till mig och flinade...
"Ska försöka, kan inte lova nått..."

...En halvtimme senare ringde jag och berättade om en man vi slängt av i Örestad.. för att "varna" tåget bakom vårt...
Men det var en dansk, så det var skit samma...
Men det var lite kul ändå... "Alltså, sorry, men han förtjänade det! ...Jag har slängt av en person i Örestad".

Jag var väl hemma kl 7:15 ungefär.. Var tvungen att göra en redovisning och kassan stämmer inte alls... men men...
Och kl 7:50 var Malin här för att köra till Höllviken. Där luktar det för övrigt bajs. Så ni vet.
Kaaaan ha varit sur tång, men det luktade fan bajs! USCH!

Fick sovit 4 timmar när jag kom hem, sen skulle vi iväg å hämta Yazhi igen..
Fick pratat lite med Mark  också idag. Always a pleasure!
Grymt skoj att han ska med på firma festen :)

Dagens:

Dagens goda: Pågens choklad muffins. (OMFG!)
Dagens udda: Veterinärerna som inte säger hejdå.
Dagens sinnestillstånd: Trött som få.
Dagens parfym: Hugo Boss Deep Purple
Dagens odör: Höllvikens bajs lukt.
Dagens frukost: Ägg och kaviar macka och Cocio.
Dagens kläder: mysbyxor och tjocktröja.
Dagens look: Trött och osminkad.
Dagens höjdpunkt (hittills): Prata med Mark.
Dagens lågpunkt: Min ostädade lägenhet som inte städar sig själv...
Dagens slutsats: Ny kamera kommer sannerligen inköpas i New York i sommar.
Dagens tatuering: MIN! Haha! Alltid. I love it :D

Nu ska jag sova vidare.
Kanske ska med Malin till Elin i Lund när hon ska hämta Nixon.

Chao bella!

//Peyton

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag vill också till USA och köpa kamera >.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback