Just... tired.

Okej...Idag?
Jag har vittnat en uteliggare snatta från NETTO, två gånger i rad på mindre än 5 minuter... Men personalen verkade inte bry sig allt för mycket...

...Och det var fan så mycket mer än två jävla chokladbollar....!


Grattis på födelsedagen Elin. Krya på dig och hoppas vi ses någon gång i framtiden...


Har mått allmänt piss hela dagen... Och även om jag vill att dagen ska vara över så vill jag att tiden ska gå sakta eftersom jag ska jobba imorrn igen...

Jag måste börja kolla Human Rights utbildningar... Överallt i världen. Anywhere but here.
Komma bort, börja på nytt, göra något jag verkligen vill, tycker om, bryr mig om.
Kanske till och med göra skillnad.

Just nu har jag fått nog.

//Peyton


Ps. Någon som vill köpa en bärbar dator? En Fujitsu Siemens AMILO PA1510. 2GB RAM. 160 GB HDD.
5500:- eller högsterbjudande. Nypris 8000:-
Säljes p.g.a att jag hittat en annan dator som passar mina behov bättre.
Mindre än ett år gammal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback