JUNO.

God dag.

Igår sov jag bort större delen av dagen. Orkade bara inte gå upp... Hade jag fått bestämma så hade det varit det samma idag...

Eftersom jag sov så mycket under dagen så blev jag uppe rätt sent...
Tittade på filmen JUNO, som för övrigt var väldigt bra... och var nog inte i säng igen förrän efter 3...
Sen skulle jag vakna igen kl 8 och beställa tid hos vårdcentralen... och fick en tid till 14:15...

Har precis varit där... Konstaterade väl att det ser bättre ut... Tryckte ut lite var...*usch*... och fick nya bandage...
Det värker i högerhanden till och från... och jag kan inte ta i något tungt.. som Kenzo (haha)...  :P
Ja, till och med min lilla tjockis till katt är tillräckligt för att det ska göra ont...

Dessa antibiotika gör mig trött som få... Så jag ska sova vidare nu... Ska jobba inatt ju...
Det är så sjukt fint väder ute. Me want!


//Peyton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback