Idioti.

Ja hejsan.
Igår gick jag upp vid 10 tiden. Kunde verkligen inte sova längre (fan!).
Sen gick jag och la mig igen kl 15 för att sova fram till 19... Den planen sprack också.. När Cooki ringde kl 17...
-"Haaallåja" (allmänt yrvaken)
-"Heeeej Madde det är Cooki, hur är läget?"
-"Umm, jooodå, du väckte mig, men det går la bra"
-"Ooh, gjorde jag det? Sorry, det var ju inte meningen"
-"Lugnt, jag ska ju jobba i natt så det är därför..."
-".....JA! Ja det ska du ja, jag ser det här nu... ja... Nämen alltså, jag ringde bara för att väcka dig. Du har ju sovit tillräckligt nu. Gör armhävningar nu med dig! Ha det fint!"
-"Haha, shåååre Cooki, ses sen, haaaaaaj!"

Haha, ja, efter det kunde jag så klar inte somna om heller och natten blev en pina just på grund av att jag var så trött... Satt och halv sov på stuen i Köpenhamn... Det var najs...

Höjdpunkten var ju klart min sista tur från Köpenhamn och tillbaka till Malmö när man ser Mark på perrongen. Och han skulle med till Kastrup. Och att då vara allmänt JÄTTE trött och träffa honom. Sådan energi kick!
Han påstod att han var trött... Ändå var det han som dansade på perrongen...
Wonderful, as always.

Sen var det bara hem direkt och sova. utan problem. Mina små kissar var inte heller på lekhumör just då, utan de kröp båda upp till mig och somnade dem också... Underbart! :)



Nu till något som gör mig så in i helvetes jävla förbannad!!!
Om man läst på aftonbladet.se idag om de jävla idioterna till amerikanska soldater som slänger ner en levande hundvalp i en ravin... HUR IN I HELVETES JÄVLA DUM I HUVET FÅ MAN VARA?????
Skicka dem till Texas och avrätta idioterna! Gör man så mot en liten hundvalp då har man fan ingen sympati alls i kroppen.
Eller ännu bättre. KASTA UT DEM FRÅN EN JÄVLA RAVIN SÅ KAN DE FÅ SE HUR JÄVLA IDIOTISKT DET ÄR!
S-U-C-K!!!
...Andas....andas....andas....andas.....*pheeeeew*

FAN!


... Ja, nu ska jag snart lägga mig igen...! Måste sova några timmar till innan jobb..
Tror jag som alla andra börjar bli sjuk. Problemet är bara att jag FÅR verkligen inte bli sjuk. Eller jo sjuk kanske... men jag får inte stanna hemma på grund av det. Hur jävla dåligt jag än mår.... Tydligen.
Nej nej, det sätter ingen presspå mig och får mig att må sämre. Neeeej nej. Idioti.


Jag vet verkligen inte vart jag ska vli av... Vad jag ska göra med dessa känslor...
Håller på att bli galen...!
Det ska bli så underbart skönt att komma iväg till New York...! Bara komma bort och fokusera 100 % på mig....
Det är "bara" ca 4 ½ månad kvar... *sigh*
Men jag ska spara massa och jöbba extra så mycket jag kan.
Jag siktar ju på att köpa en ny kamera innan jag åker... Kanske blir en Canon EOS 400D. Ligger på ca 6000:-... Så det gäller att spara och jobba extra alla chanser jag får.
Snart blir det lättare att jobba extra också, när jag fått hela utbildningen! *Längta*

Nä... Sängen...
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback