Deprimerande fakta och New York tankar.

Är det inte deprimerande... När man börjar känna sig gammal och 'förstår ingenting'...
Så är mina känslor över HTML och allt som hör därtill...
Jag önskar verkligen att det var något jag hade koll på. Lika så Photoshop. Men jag HAR inte ens photo shop på min dator. Där kan ett av problemen vara med det...

Får väl skaffa "Photoshop & webdesign for dummies" eller nått...  Suck. Jag vill bara få till min egna personliga blogg.
BAH!
Jag ger upp. For now.


Annars då?
Jo, Yazhi är lika omöjlig som vanligt. Bestämd liten dam...
Jag var hemma hos Malin igår (OMG! Vilken lägenhet!) för att låna en sån tratt som Yazhi skulle ha eftersom hon slickade på såret hela tiden.
Det var inga problem att få den på henne, faktiskt!
Men direkt så lägger hon sig på rygg och sliter av den med baktassarna...
Hade jag dragit till snörena mer så hade jag strypt henne, så jag gav upp... Men.. jag hoppas det läker fint ändå.

Har fått ett extra pass imorgon! Äntligen. Jag har bara tjatat hela veckan.
Men iaf, det är ett HBG pass, så jag åker härifrån vid 19:37 och slutar 2:21 om jag inte minns fel...
Money money money!
Nock fan ska jag ha mig en ny kamera, ja ja ja ja ja ! :D

Så jäkla mycket annat jag behöver också... Suck. Men sånt kan jag skaffa när jag kommer hem från New York, förhoppningsvis med pengar över :P~
Har börjat skriva en lista på vad jag ska köpa där... Den är inte så lång än, och vissa saker är så uppenbara (kläder) så det är inget jag kommer glömma ändå :P~

-It takes two
-How the west was fun
-The adventures of Pippi Longstocking
-Canon EOS 400D + lens kit
-kläder, kläder, kläder! :D
- Antagligen massa fler filmer + serier

Oooh, jag får inte glömma sånt gott gott gott bröd. Sånt med kanel och russin. YUMM!
Men. Det första som ska köpas är en paket med Dreyer's chocolate chip cookie dough ice cream. YAH!
Och Sushi. Massa sushi. Lovely!

Annars har hela eftermiddagen spenderats till att tvätta... Lika spännande som vanligt...
Och lite nostalgi med att kolla Harry Potter filmerna... Men jag är grymt sugen på att börja om med böckerna...
Det är dock en bok jag fattas på engelska, så jag får skaffa mig den också. :)


Dagens:

Dagens film: Harry Potter and the chamber of secrets (än så länge)
Dagens låt: Kelly Clarkson - Breakaway
Dagens tråk: tvätt, tvätt och åter tvätt...
Dagens kul: I väntan på Debbie
Dagens mys: Kenzo spinnandes på magen
Dagens outfit: byxorna jag köpte i Kenya och en grön rutig skjorta = mys.
Dagens vill-ha: One Tree Hill säsongerna som är på rea på Åhléns (blir av imorgon!)
Dagens problem: HTML!!!
Dagens inte-palla: lägga in tvätten 'på sin plats'
Dagens foto: Yazhi som halvt ligger i röret och halvt utanför (se bild)


image123

Här har ni min lilla livsnjutare - I LOOOOVE YOU!


Namaste!

//Peyton

Kommentarer
Postat av: Debbie

så sööööööööööööööööööööööööööööööööt!!!!!!!!!!! like you :)

2008-03-14 @ 22:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback