Bara för att jävlas... For sure!

Jamen, visst är bloggen stilig. Tack.

...Suck! Jag kom inte i säng förrän 2:30 inatt... Och katterna skulle bara jävlas. Hela natten. På ett eller annat sätt...!
Yazhi krafsade i täcket hela jävla tiden. Och när man har en 160 säng så är det inte så lätt att täcka alla ytor...förutsatt att man inte själv är i storlek XXXL... eller nått.

Och Kenzo skulle leka med disken, så jag fick tillslut stänga dörren till köket...
Som om det hjälpte... han började putta på tvättkorgen så den vajade fram och tillbaka... OMFG!
Jag höll på att bli galen.
Sen hoppade han upp i sängen flera gånger. Endast för att bita mig i håret...! Jävla vana han har fått in!

Så jag är allmänt seg nu...!
Anette kommer snart till stationen, så jag ska snart möta henne vid bussen...
Får se vad vi hittar på :)

Dagens:

Dagens låt: Jimmy Eat World - Hear you me
Dagens dåliga tips: Veterinären som sa åt mig att tvätta Yazhis sår med Klorhexedin. NOT GOOD!
Dagens outfit: Än så länge är det mina mjukis och ett linne... om några timmar blir det jobbkläder...
Dagens frisyr: Nytvättat, utsläppt.
Dagens film: A cinderella story (gotta love chick flicks)
Dagens irritation: min jävla dator som inte vill som jag vill. Hjälp mig formatera?
Dagens suck: Katternas jävla nojja med att skvätta ut all jävla kattsand på golvet...   (inte bara dagens suck!)   ;)
Dagens borde: Ta hand om disken...   (ett borde är inget måste... eller hur?)  :D

Japp japp, nu ska jag gå till Folkets park och möta Anette.
Hej hej

//Peyton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback