A new look...

Det var som fan!
Titta vad jag kan!

Visst, sidan är långt ifrån så som min egna hemsida ska se ut sen. Men den ska ju också Robin göra åt mig och han KAN sånt där...

Men jag är mer nöjd med sidan nu iallafall...! Man lär sig, man lär sig!
Sitter i soffan och myser med Yazhi...
Somnade till Harry Potter innan idag och nu är jag relativt pigg, vilket inte är bra, eftersom Anette antagligen kommer hit imorrn innan jag ska till jobb... Och för att det ska vara lönt så bör hon ju komma runt 12... Neeej, jag kommer inte palla gå upp så tidigt... Hmmh! Inte eftersom jag ska jobba halv natt..

Blev tyvärr ingen dejt med Debbie idag... istället snackade vi i telefon i typ...evigheter. Det var riktigt trevligt :)
Hon får mig alltid på så bra humör. Dagens ros till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback