New York living

Wednesday 18.06.2008

Jag avnjöt en underbart härlig frukost på the IHOP med Cassie. Beställde Strawberry and banana pancakes. Oooooh så gott det var. Pallade inte äta upp allt eftersom ALLA portioner här över är gigantiska.

Sen skjutsade Cassie mig till Garden State Plaza... Ett så extremt gigantiskt mall... Det var underbart! :D
Cassie skulle jobba ett par timmar på dagen så jag shoppade på för fullt.
Efter några timmar joinade Nicole mig...
Jag spenderade nog 4000 den dagen...
Alltså en total på 7000 kronor på två dagar ;)  Maha!

På kvällen så stack vi till ett annat mall... och senare till Walmart. Ställen som har öppet dygnet runt - rocks! :P~

Thursday 19.06.2008

Cassandra åkte till Orlando på morgonen...
Jag tog det lugnt på morgonen...  Sen åkte jag och Nicole in till New York (In case you didn't know, så bor jag i Mahwah, New Jersey).
Vi vandrade upp och ner Chinatown... Massa ont i fötterna...But totally worth it!
Vi var och åt på en jättemysig mexikansk restaurang. Vi  delade på en Fajita platter... Den var stor nog för oss båda :P

Friday 20.06.2008

Vaknade vid 9:30 tiden...
Har bara slappat hela morgonen.
Maria ska göra en nyckel till mig idag.. Har ju inte möjlighet att lämna huset utan att kunna komma in igen...
Så jag väntar nu på att Nicole ska höra av sig... Så ska vi köra runder :)
Vi ska ta oss till The cheese cake factory. (YUMM!)

Får se vad som händer sen idag :)
Chaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback