Palisades mall

Tja, det blev inget Central Park idag...
Det har regnat och åskat en MASSA på förmiddagen och tidig eftermiddag... Så jag har tagit det allmänt lugnt...
På eftermiddagen så kom Nicole och hämtade mig och vi stack till Palisades mall... "It's not as good as Garden State Plaza... Garden State is the best. This place is kinda funky smelling..and it's just like jews and black people around"... (haha)

En udda sak du kanske inte visste om lagarna i New Jersey.
Det är mot lagen att tanka själv på en bensin station. Man måste vänta på assistans! Doy!

Anyway, Palisades Mall var också gigantiskt stort! Typ 4 våningar med massa butiker, bio,bowlinghall osv...
De hade också det berömda "The Cheese Cake Factory"... Jag beställde en chocolate mousse cheese cake...
Den var vääääldigt god. Men jag måste säga att en cheese cake ska vara med jordgubb. Det får bli det nästa gång.

Sen följde jag med Nicole hem.. OMG vilken lya....! Amazing!
Sen stack vi vidare till Teaneck igen för att äta på Veggie Heaven.
Jag beställde Phoenix rolls och salmon seagrass rolls... Men i min salmon seagrass fick jag bara seagrass... Not good!

Men mina Phoenix rolls... YUMM!!!
Och maten avslutades även idag med en fortune cookie. Awesome :)  Nice touch!

Nu är jag tillbaka i Mahwah...
Imorgon ska jag in till NYC... Ska träffa Karol på kvällen... Kanske ska med henne ut till Westchester.
We'll see where I end up.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback