The Empire State Building.

Yup!
Igår var jag uppe i Empire State Building... Men fyyyyy så många svenskar där var...! Kändes som om man var tillbaka i Sverige. Bah!

Jag åkte down town vid halv tolv tiden igår och spenderade hela dagen där.
Hittade två nya t-shirts med coola tryck. En ''I heart New York'' t-shirt.. Som är så mycket ballare än alla andra som säljs all over town.
Och en Wonder woman t-shirt. Asball! :P~
Fick också skaffat mig en NYPD hoodie. So cool!
Jag vill ha fler sånna coola t-shirts.

Vid fem tiden så kom också Nicole in till NY. Och vi stack ner till China Town... och sedan vidare till Soho...
Vandrade längs Canal street.

Nu längtar jag tills Cassie kommer tillbaka så vi ska sticka och tatuera oss. Maha! :D
Hon kommer på söndag nästa vecka... och då ska det tydligen vara en gigantiskt stor Pride festival i NY. Ska bli coolt! :P
Nu ska jag fundera över vad denna dagen ska gå ut på.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback