Round and around in New York...

Japp...i måndags så stack jag till Karol i Mamaroneck och spenderade natten där.
Elsa & Lucy sure are something! Söta och livliga som få!
Det var riktigt trevligt iallafall...!

På tisdagmorgonen så vaknade jag vid 9:45 tiden... ca 5 minuter senare så går brandlarmet i hela byggnaden...
Inte så långt efter kommer brandmännen i full fart... Och byggnaden evakuerades...
Det var något som hade hänt hos grannen... de var inte hemma dock ... och vi fick aldrig veta vad det var.. men men...
No harm done anyway...!

Sen stack jag in till New York igen.. Spenderade några timmar där... Det började spöregna... så jag stack till ett fik och åt en burrito... fy fan vilka portioner det är här alltså... Doy! 

Sen blev det jätte fint väder... och jag vandrade runt i stan... och stack till Rockefeller och Central park...
Central Park är jätte mysigt! :)

Sen när jag skulle ta bussen tillbaka så föll en man ihop ovanför rulltrappan... typ 1 minut senare så var där 5 poliser runt omkring och gav honom CPR och el stötar....
Hope he made it...

Dagen sepnderades också i NY.
Stack till Ground Zero...
Därefter till St. Marks place... Stack även inom Century 21 i stan... men det är som alla säger... FULLT med turister... och men massa svenskar... bah!
Köpte en väska sen stack jag...

Maria kom och hämtade mig i stan och släppte av mig på Century 21 i Jersey istället...
Det var mycket bättre!
Spenderade $ 150 där... Fick massa fin fint :)

Nu behöver jag verkligen en ny väska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback