Och värre blev det. Men sen massa bra!

Tja... Flyget blev ca en timme försenat från Köpenhamn...
Och eftersom jag bara hade 1 timme i London så säger det sig självt att jag missade det flyget.
Jag och en annan mycket trevlig dansk tjej satt och klagade tillsammans. Skitbra! :)
Marie heter hon och vi ska ses här i NY!
De somjag satt jämte, Jeremy och...någon mer.. var väldigt trevliga och vi snackade nästan hela resan :P~

Anledningen till att flyget var sent. KORKAT! George Bush hade tydligen varit i London och skulle klart flyga från Heathrow... Och då stänger han ner hela flygplatsen tills dess att han har varit i luften i minst 10 minuter. Crap bajs shit, som Debbie brukar säga :P

Men men..Fram kom jag...
Och första kvällen i stan så cruisade vi runt. Jag, Cassie och hennes kompis Nicole. Det var jätte skoj!
Jag hade inte sovit nått på planet, men var inte trött ändå :P~
Så redan första natten i New York så blev jag förälskad. I really wanna live in the states!!

När vi kom hem så gick vi och la oss.. Det var skönt att få sova. Och Cassandra har tre såå underbart söta katter ;)
Vi var inte hemma förrän efter kl 2am...

Tuesday  17 06 08:
Japp japp. Vaknade vid 6 tiden... inte många timmar det blev.. Men halv sov sedan fram till 9..
Vid 10 tiden stack jag och Cassie mot stan. Vi stannade vid D. Donuts och köpte frukost (bagels... not donuts!);)
Sen lämnade Cassie av mig down town.. Hon skulle till sin skola och göra ett prov, så jag hade några timmars shopping att göra!
Virrade bort mig gjorde jag, men det är nog det bästa sättet att uppleva en stad! Palla stå med näsan i en karta? Nope!
Jag skulle ringa Cassie vid 2 30pm för att hitta en mötesplats. Skulle ringa från en pay phone. Knepigt värre!!!
Så jag gav upp och frågade en främling på stan om jag kunde låna hennes mobil, jätte trevlig, så det gick bra! :P~

Sen möttes vi och fortsatte shoppa! Sen gick vi och åt på Metro Café.. väldigt gott. Testade en strawberry cheesecake... YUM!
Ohja så onyttig man är. Men med tanke på hur mycket jag gick under dagen så.. Naah! It's ok! ;)

Senare på kvällen så kom Nicole också, och vi åt på en restaurang som heter Spice. Thai food. Jättegott!
Därefter gick vi till en natt club som heter 13.
Mycket trevligt! Träffade en tjej från Venezuela. Så snygg hon var! ...eller mer.. söt/cool!  Anyway, hon var jätte trevlig!

Meen ja, jag var allmänt trött efter så många timmars shopping och jet lag.. Så vi körde hem vid 12 45am.. var hemma runt kl 2am...
Skulle uppdaterat bloggen då, men ja.. det blev inte av. Somnade direkt.

Wednesday 18 06 08
Klockan är snart 9:30... ska göra mig i ordning alldeles strax... sen ska jag, Cassie och Nicole till IHOP (International House Of Pancakes)  :)
Sen ska Cassie jobba ett tag, så jag och Nicole ska spendera dagen på ett stort mall...
Ooooch jag ska spendera mer pengar :P Gjorde av med typ 3000 kr igår... (whoops!)
Har fått så mycket fint! :D

Måste nog börja leta efter en ny resväska... I think I'll need two ;)

Anyway, gotta pee.
Chao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Helena tipsar om en bra second hand affär i brooklyn som har massa converse och om jag inte har helt fel så skulle du shoppa sådana? Buffalo change eller nåt heter det visst. Om det är intressant :)



Annars är allt bra??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback