Fredagen den 13e.

Ja självklart! Tidigt ska det börja också!
Sista turen mellan Österport och Malmö så blir min tjänstemobil stulen. YAY! Så handikappad man blir utan den!
Är så tacksam över de kommande 3 veckorna som ska spenderas i New York. Måndag måndag måndag!

Och ja, sen när jag kom hem. Så skulle jag dubbelkolla att min tvätt tid var lagd mellan 12-17... Jadå, det stämde.
Men en stor fet lapp på ena maskinen... "TRASIG"...
Såklart. Så jag måste nöja mig med att tvätta en maskin i taget. BAH!
Men visst. Båda kunde varit sönder. I guess...

Jaja. När jag tvättat klart idag så ska jag börja packa.
Imorgon ska jag se Dolly Parton.
På söndag ska jag lämna mina kissar till Malin.
På måndag åker jag. Weeiii!!!

Hejdå.

I'll try not to get run over by a bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback