Dolly Parton!

Yee-Hawww!
Var på Dolly Parton konsert ikväll på Stadion i Malmö. Totally awesome! Hon är så grymt duktig och SNYGG för att vara 62(!) år!
Hon spelade Jolene, 9 to 5, Here you come again, I will always love you, Coat of many colours... Och en massa nya från hennes nya album som också var massa bra!
Köpte/fick ett linne... 350(!!!!) spänn!! Helt sjukt! Speciellt eftersom kvalitén inte verkar vara på topp heller! Gosh!
Men det är ett ballt linne iallafall :P~

Jag är riktigt glad att jag fått se henne live! Hon var riktigt kul!

Annars så har jag varit i Helsingborg och hälsat på Sahel och Sanjeev. Och köpt en ny väska som jag ska ha mitt handbagage i. Den är kanon bra!
Sen har jag varit och köpt smått som jag ska ha med (tandborste, ny necessär, Ipren, nässpray osv...)...
Har dessutom köpt lite mer än ett kilo lösgodis till Cassandra. Misstänker att hon saknar svenskt hederligt godis där borta :P
Sen en massa Marabou och Algrens bilar till Karol m. familj.

Nu ska jag fortsätta packa. Det är väsentligt...eller hur det nu stavas :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback