Börjar bra...

Jaja... Nu sitter jag på flygplatsen iallafall!

Nojjig som jag är så satte jag 3 alarm.. Of course you need to back-up your back-up!!
Och upp kom jag... efter ca 5 timmars sömn.
Satt uppe med min mp3 spelare halva natten. Suck.
Men nu har jag musik iallafall...!

Min söta Anna körde mig till stationen. Åkte med Samir och Edwin till Kastrup.
Men jösses vad ovant det var att gå av på Kastrup!
Sen var där en jätte konstig man.
Jag satte mig vid ett två-säte i första klassen och hade min väska vid fötterna.
Sen kommer mannen och frågar mig om det är min väska...
"Eeeh, ja...?"
Då säger han "Ja, jag tror faktiskt jag vill sitta där vid fönstret" (där jag satt).
Första klassen hade "bara" 15 andra tomma säten... Men jag blev så förvånad av hans fråga att jag flyttade mig...
Men när jag väl flyttat på mig så började jag fundera på vad fan som hade hänt!? Oh well...

När jag väl skulle checka in så frågar kärringen mig vilken adress jag ska bo på...
Vet inte säger jag, men jag ska bo i Mahwah, New Jersey.

No address - No boarding. JÄTTE spydig!
Och när jag nämnde att jag inte behövde uppge adress när jag flög till LA för två år sen så sa hon ännu spydigare "Jag har jobbat här i två år så jag vet nog hur det går till här"...
Jaja whatever liksom!!! Jag skulle åkt med BA sist också och checkade in med dem. Men då behövde jag inte uppge någon adress...!
Jag sa också att jag åkte i Maj 2006... och hon bara nickade och sa igen, lika spydigt "No address - No boarding"...
FUCK OFF liksom. Hon kan ju åtminstone vara trevlig!
Jag blev tvungen att ringa till Cassandra och väcka henne... (so so so sorry about that...)
Lite smått panik upplevdes... men i värsta fall hade jag bara fått boka in mig på ett vandrarhem... och uppgett den adressen.

Sen kan jag tycka att STA borde upplyst om detta...!
Jaja... Nu sitter jag på Kastrups Tax free avdelning och bara väntar in tiden... (yawn).
Men jag sitter hellre här och väntar, än hemma...!

Det är 3 timmar kvar tills planet går nu.. så ja. Jag återkommer kanske. I tristess...! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback