Am I a look-alike ?

Vem liknar jag egentligen...?

Jag har fått höra att jag liknar många olika...
Men några kända namn som upprepas är:

Lindsay Lohan
Julianne Moore
Ann Margret

Hmmm....
I dunno...
What do you think ?

Julianne Moore:




Ann Margret:




Lindsay Lohan:




The oh, so famous me:





Ja, det är ju alltid trevligt att höra att man liknar någon annan, speciellt om de ser bra ut :P~
Oh well...

Första dagen tillbaka på jobb...
Lagom bra början.. men det flöt på bra under kvällen... Träffade massa trevligt folk!
Träffade två killar från New York som backpackade i Europa! Awesome! :)
Vi har bestämt att käka Sushi på Veggie Heaven i Teaneck när jag åker tillbaka ;)

Börjar inte förrän kl 17:08 imorrn, så jag ska försöka sova ut...
Jag har inte påverkats av jet lag innan... men jag kunde inte sova alls i natt...så jag har varit så fruktansvärt trött idag... så jag hoppas på att kunna sova inatt...!

Har satt upp mig på två extra pass till helgen dessutom... känner att det är lite tomt i kassan, så jag får utöka lite... *klirr klirr*

Jaja, nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback