Ninjamannen.

Artikel om Ninjamannen på Aftonbladet.se

Denna mannen såg jag på Köpenhamns Centralstation igår eftermiddag.
Han var så obehaglig!!! Han var på perrongen... så jag var rädd att han skulle med mitt tåg, men jag slapp honom...
Antagligen fick Anna Boman honom eftersom hon hade tåget som gick 03... han skulle ju vidare till Öland, bevisligen...

Men jag gick och tänkte för mig själv om man kan avvisa en resenär för att han är obehaglig... Jag fick sån, terrorist känsla när jag såg på honom...
Precis som om något skulle ske på tåget om han var med... Men eftersom han inte följde med så tänkte jag inte mer på det.
Men han kom fram till mig och visade något gult. En liten boll av något slag. Frågade mig om jag visste vad det var, men jag sa nej. Då bara vände han och gick...

Creepy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback