Nytt namn.

Jo! Jag glömde ju bort en av de viktigaste sakerna jag ska göra i år...
Jag ska lägga till ett eget valt namn i mitt namn...
Vilket det blir det får ni se. Men det är valt och klart. Ska bara fylla i sånna ansökningspapper :)
Så jäkla bra! Hoppas det går igenom!

Idag har varit en lugn dag. Jag har faktiskt varit ledig. Tänka sig!
Var på Espresso House med Marius och Johan nu i kväll. Riktigt trevligt. Sånna fjortisar de är dock ;)

Jag skulle vilja vara ledig imorrn med.... Sitta och lyssna på musik hela dagen och bara njuta och rita. Det är så underbart.
Har inte hunnit meditera än idag... Eller ja, hunnit och hunnit... har inte blivit av bara...!
Får göra det nu ikväll...
Att sitta och lyssna på musik och rita är dock som meditation...

Mina tankar går ständigt till Kenya. Till mina små änglar på Shangilia. Till Mary och hennes familj... Jag hoppas verkligen att det ahr det bra under omständigheterna... :'(
Jag önskar att jag fick åka och hämta Gracie och Cyntia... Alla barnen för den delen... Jag kan inte sluta tänka på dem.
Jag saknar Gracies skratt och hennes kramar... Jag saknar att se Cyntia lysa upp över att man ger henne full uppmärksamhet... Jag saknar barnens sånger och skratt...
Jag vill tillbaka.


Jaja, nu ska jag meditera.
Så ha det fint!
Linda ________ Madeleine Malmquist. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback