Not a good day. No.

Det är väl bara en sådan dag idag. Man borde insett från början att det enda rätta är att stanna i sängen och dra täcket över huvudet.

Totally unwanted anyway.

Humörsvängningar i all sin ära. De suger! Och jag är så trött på det.


...Idag har Kenzo och Yazhi fått sina vaccinationer och de har sovit hela dagen... Jätte lugnt...
Skulle träffat Debbie idag men hon mådde tyvärr inte så bra... Och då vet jag själv hur underbart det kan vara att inte behöva lyfta ett finger resten av dagen så vi skjuter upp det till helgen.

Har sett på Spanglish nu ikväll...Den var bra. Men alldeles för lite spanska i filmen. Jag saknar Venezuela. Jag saknar mina vänner där... :'(

Jag fick min telefon räkning idag... 75 kronor för 7 minuters prat med Mary i Kenya. 20 kronor för 4 minuters prat med hot stuff Mikey från New Zealand. Och runt 40 trevliga minuter med Elizabeth för ca 40 kronor.
Jaja...

Jag har sådan lust att ringa mina vänner i Mérida... så jag kanske kommer fördriva kvällen med detta.
Would be nice.

Jag har ingen pennvässare till mina kolpennor så jag kan inte rita. Det suger!!
Fan. Varför måste detta vara en sådan dag. Det har varit bra för länge nu, eller vad? Fuck off!

Jag mår dåligt idag. Vill inte mer nu.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback