Me and the boys...

Hej ja.
Igår var det äntligen dags för bowlingen. Det blev inget i lördags eftersom alla bussar från lund blev inställda och Johan inte kunde ta sig in till Malmö... och vädret allmänt sög!
Men igår så stack jag, André, Tom och Johan till Big bowl. Efter mycket om och men så vann jag... kanske...typ...eller nått... För att göra André lycklig iallafall. Haha.
Spelade helt ok ändå. 144 som bäst.

Efter det stack vi till Möllan för att träffa Marius och Anna... och där satt vi i några timmar och myste, drack och åt nacho tallrik :)

Senare stack Anna hem, men vi andra ville hitta ett uteställe för att shakea. Så vi tog en taxi till slagthuset, i hopp om att det skulle vara öppet... Med en allmänt packad André.
Men nej, stället var stängt.

Så Marius kom på att Davve jobbade och skulle till Köpenhamn rätt snart, så vi ringde upp honom för att haka på.
Vi ville hitta ett ställe i Köpenhamn att hänga på. Dock stack Tom tillbaka till Lund. Stackarn skulle på hälsokontroll idag. Haha.

Väl på tåget blev vi slappare och slappare och kom till slut fram till att vi inte orkade gå ut i Köpenhamn.. så vi stack alla till 7Eleven och köpte natt käk.
Jag köpte en spenat foccacia och chokladmjölk... Helt ok.
Sen gick vi tillbaka... vi skulle hänga med Davve och Nergis tillbaka efter 20 minuter...
Väl i Sverige igen så sa vi hejdå och vandrade hemmåt.
Men en riktigt trevlig kväll... Kalas!

Och vi har dessutom planerat in en riktig fest helg när vi alla är lediga nästa gång... Ska bli riktigt naajs!


Varför kan det inte finnas fler tvättmaskiner? Javg behöver tvätt och vill bara ha det gjort... men det blir inte förrän på torsdag kväll. Dagen man är ledig, men va fan!

Dock på torsdag så ska jag träffa Holy Moly och Agerich. VI ska käka på La Empanada. Så jävla bra! Mozzarella sticks och nachos, bring it on!!

Åt det så sent som i förra veckan när Tingelling tittade ner hit från Karlskrona. Vi var ute och shoppade tillsammans och sen mötte vi upp Marius på La Empanada. Gott gott!
Favorit i repris på torsdag!
Sen på kvällen kommer nog Anna förbi och kollar in katterna här hemma :) (suck, då måste jag städa i veckan alltså). Maha.

Så skönt att ha eftermiddags schema igen nu. Två härliga veckor! Sweet!
Jag vill verkligen ha ett helt eftermiddags schema.... Pallar inte med dessa tidiga morgnar! SUCK!

Ska bara se på Cityakuten nu, sen ska jag lägga mig. Är svin trött.
Men kan ju sova länge imorrn. Gött som fan!

Så puss å hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback