La Empanada & Centiliter och gram

God kväll...
Ja, jag kan väl börja med gårdagen.
Upp kl 7 för att tvätta - av alla världsliga saker här i världen... Mindre kul. Hade så jäkla mycket tvätt också! *suck*
Sen stack jag till Jysk för att köpa badrumsmatta m.m. Sedan vidare till Coop för att småhandla, bland annat en liten kaka eftersom Johan skulle komma förbi på fika.

Sen, väldigt försenad (dagens ungdom) kom Johan förbi.. VI satt och snackade lite och tittade på Kenya filmen.
Sen skickade jag iväg honom till Marius för jag skulle bort till La Empanada för att träffa Hely och Annika.
Jag beställde mina mozarella sticks. Så sjukt gott det är. Så ja om du är i Malmö, helt enkelt: TA DIG TILL LA EMPANADA...och beställ mozarella sticks :D   Yummy for my tummy... :)
Vi hade grymt skoj. Flummade mer än vanligt och störde nog omgivningen en hel del. Kalas!

Sen stack jag hem och små städade... "kul"... Och lite senare kom Anna Boman förbi och skulle kolla på kissarna... och det visar sig att vi är grannar. Nog för att vi visste att vi bodde nära varandra, men vi är verkligen grannar :D
Jätte trevligt!


Japp, det var igår det (torsdag)... Idag (fredag)... så började jag jobba 10:42.... skulle ha 3 Köpenhamn idag... Trevligt... förutom den 3 timmars rasten där på slutet... Men sista turen var så jäkla bra. Visst.. allmänt jätte försenade och jätte strul, men fick jobba med Debbie bland andra och det var jätte kul! :)

Och det ledde sedan till att jag hängde med henne och hennes kompisar (Emelie och Bianca?) ut... Vi kom tillslut till Centiliter och gram, vid Lilla torg ungefär. Jätte mysigt och trevligt. Fullt med ögon godis ;)
Vi hade riktigt trevligt tillsammans och ska träffa Debbie igen på måndag. Sweeteeet!

Japp japp.. sitter hemma nu och degar i soffan... *suck*... Jag måste verkligen komma igång med att träna... får väl bege mig bort till Nautilus och se vad de har att erbjuda :P~ Kanske kan få in ett par step - up eller aerobics pass i veckan iallafall... ! Och träna till döds på helgerna...
MÅSTE komma igång. Snart kan jag ju rulla till jobb utan ansträngning liksom. BAH!

Mina katter är de mest underbara, fantastiska djur som finns och jag är så fruktansvärt glad att jag har dem! Mina ögonstenar!!
Men jösses... Katterna älskar verkligen vatten. De blir helt hyper när jag ska diska. De sover till och med i vasken för tusan. Och på diskstället...
Och om vattnet är på så har de så sjukt kul!  Toy of the year!!!
Det är grymt kul att se på ;)

Nepp, nu ska jag snart lägga mig... Ska jobba 14:08-00:08... whooppeee! PSO dessutom.. så det blir säkert massa Köpenhamn igen. Yay! ;)

Natt'a!
Pusselbitar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback