Under dagens lopp...

Ja, efter den starten på dagen räknade jag med en pissig dag... Men det blev bättre. Faktiskt.

Väl på jobb så var första HBG turen med Anna, vilket var väldigt trevligt...
Andra turen åkte jag med en Ck kille, kommer inte ihåg vad han heter. Men det gick också bra.
Sen var det två timmars rast i Malmö. Gick till M.A.T och köpte nudlar med räkor och curry. Väldigt gott. Men 'snygga killen' jobbade inte idag. Oh well. Det blev bra ändå.

Sen hade jag en tur till Köpenhamn som blev med Victor för en gångs skull! Jätte skoj! Fick pratat lite spanska.. och pratat massa om Bolivia och Venezuela. Riktigt trevligt!

När jag kom tillbaka träffade jag syster på kontoret! Jätte trevligt. Blev bara snabbt dock, hon skulle åka 22:02...
Men fick även pratat lite med Tom. Nice!

Och Cookie... Hur snäll och go är han inte som skickade ett sådant mail. Så rörd jag blir. It's so nice.
Det gjorde nog min dag.

Har fått en tid till att kastrera och öronmärka Kenzotorsdag. Så bra det kan bli. Ska bara få hem min bur från Linda.. men det löser sig säkert!

Måste träffa Bianca en dag så vi kan diskutera Zeitgeist. Så bra! Och hon ska med  på meditationen också! Sweet.
Igår beställde jag också två nya böcker. Läste de 15 första sidorna i böckerna på Amazon.com, men sen fanns det inte mer, så jag beställde dem direkt. Verkar sjukt bra.
- The power of now
- Silence speaks

Båda skrivna av Eckhart Tolle.
Enlighten me!!!

Kan inväntas om 5-8 dagar... Vill ha dem nu!!


Har även beställt gardiner och påslakanset från Jotex för nästan 900 kronor... levereras om 2-3 veckor...
Diskuterade med Hanna om man är vuxen eller GAMMAL om man beställer från Jotex. Men vi var båda starkt överens om att det handlar om vuxenhet och självständighet.
Och jag ser nu fram emot att få det så jag kan börja inreda fint här hemma.
Ska börja läsa om Feng Shui också... Kanske möblera om? Får väl se.
Mark tyckte dock att jag hade bra feng shui i lägenheten... Men för intressets skull ska jag studera det närmre...

Jaja... nu ska jag sova. Trött som få.. och vill bara mysa med mina älskade kissar....
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback