The law of attraction - a fact!

Äntligen helg! Och en FRI helg dessutom.
Dagen har ju varit underbar på många sätt och vis.
Första turen hade jag med Dudek upp till Kristianstad. Och jag är nu övertygad om att de Kärleks mums som finns på Lotus Lounge där (som jag starkt rekommenderar!!!) Jag tror den extremt goda krämen ovanpå är nutella. Om inget annat nått i den stilen. Så jag ska faktiskt testa att göra kärleksmums en dag och lägga på nutella och cocos flingor! Det låter ju så toppengott ja!

Sen när jag kom tillbaka så stod Mark där och skulle ta över tåget! The law of attraction är ett faktum! Och toppen bra nog så hade jag PSO resten av dagen, som innebar att jag skulle åka Köpenhamn resten av mitt pass och får åka när jag vill och hur jag vill.. SÅ jag åkte klart med Mark då! :)
Sen tog vi en fika... och sen åkte jag med över till Malmö igen... och vände efter 20 min tillbaka till Köpenhamn. Sen slutade Mark och jag skulle bara tillbaka till Malmö för att sluta! :)
Man kan inte bli annat än glad när man är i närheten av Mark. Danskarnas Washington. Lätt!

Jag har dessutom fått mig ett extra pass på torsdag nästa vecka. Kanon bra! Är dock ett HBG pass, så jag åker till mamma och sover där...
Börjar nämligen 5:44 på morgonen. Whoppee! Men men, det är pengar. Övertidslönen är ju inte att klaga på.

Jag hade planer på att sticka till Lidl... men just nu pallar jag inte... Ska sova nu en liten timme.. Sen får jag se vad jag orkar... men jag måste köpa mat oavsett...

Imorgon ska jag ju till Stortorget kl 12:44 och gå med Sandra, Danijela och Aleksandra på demonstrationen mot Kosovos självständighetsförklaring.
Sen ska vi ut och äta Sushi. Blev ju inget igår tyvärr. Är så grymt sugen på sushi redan nu!

Jaja, go'natt!

//Peyton

Ah! Just det ja! Har ju beställt extra reseförsäkring via Trygg Hansa... Fick den idag! Första brevet som jag fått som var markerat Peyton! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback