Tankar...

Då var man 22. The big two-two! ...Fy!
Jag vill ha en plan. En plan som jag känner -JA! Detta vill jag!
...Okej, egentligen vet jag vad jag vill, men det är väl mest jobb biten som "stör" mig. Vad fan ska jag utbilda mig till?? Ska jag utbilda mig?
Just nu skulle jag kunna tänka mig en termin eller två på ett college i USA... Läsa engelska och nått mer kanske...
Har altid velat gå på college... Egentligen hade jag velat testa ett år på High School, men den tiden är ju över. Nästa steg - College.
Jaja...


Antingen så kommer jag kunna beställa biljetterna till New York redan imorgon, eller i nästa vecka. Underbart!
Har ansökt om en veckas ledigt till så jag får 2 veckor där iallafall. Ska bli så underbart! New York!!!

Fy satan i gatan vad min tatuering kliar. Jag vill smörja in den hela tiden. Då det är det enda tillfälle det INTE kliar :P~
Men men, det är snart läkt... Och fint som fan! :D

Imorrn ska jag ta en snabb tur till HBG och äta födelsedags middag med Annapanna... Sen ska jag tillbaka och fika med toy boy :)  Länge sedan nu!

...Fy för att jobba morgon...Gå upp kl 3 på morgonen är inte mänskligt...!
Men imorgon är jag ledig iallafall...!!! :)


"Det där med att jobba gratis har jag aldrig förstått mig på... Jag skulle aldrig klara av det. Man KAN INTE jobba gratis..."

-OMG!!! Säger jag bara... Volontärarbete är ju fan till för att göra något för en annan än sig själv! Handlar inte om att JOBBA GRATIS. Jösses. Mänskligeheten idag är skrämmande...

Yazhi ligger och spinner i mitt knä. Jättemysigt.... Har lite problem att röra mig bara... Hon är så söt, så jag vill inte flytta på henne. Mina katter äger mig :P~

...Jag är så grymt sugen på att flytta upp till Oslo igen. Kanske söka jobb på NSB. Har pratat med en kollega om det och det verkar ju helt underbart :P~
Var inne på finn.no idag och kollade lägenheter... Finns typ bara bofelleskap... Jag och mina ögonstenar måste ha ngt eget i så fall liksom :P~
Jaja, det var bara ett infall... anyway!

Nä, nu ska jag gå och planera min ekonomi. Jag ska kunna SHOPPA järnet i New York! :D
Chao!

/Peyton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback