Taco brunch.

God dag.

Igår jobbade jag PSO hela dagen. Åkte Köpenhamn med Anna B hela dagen och det var trevligt. Väldigt trevligt. Med undantag för vissa passagerare och incidenter... *suck*.
Att man ska behöva gå och känna "varför smällde inte den idioten till mig, då kanske något hade blivit gjort". Men nej.

Jaja, Väl hemma bestämde jag att ringa till Karin... Det var Amos som svarade. Så söt han är. Kan inte ens tänka mig hur stor han och Rosalind har blivit... !
Det var mycket trevligt!

Vid 2 tiden var jag väl i säng.. och alarmet gick av 10:30 i morse.
Men Kenzo är sån extrem mys kisse numera... och ska ligga uppe vid huvudet och gosa gosa gosa, hela tiden, och det blir lätt att m6:08.an ligger kvar och njuter av livet... :)
Men jag var tvungen att gå upp runt 11..
Anna skulle komma på taco brunch kl 12... och inget var klart :P~

Duscha - hacka grönsaker - steka qourn färs - duka... ja... Jag hann med allt i god tid iallafall! :)
Och det var riktigt trevligt.... Och mina katter bjöd på komedi i princip hela tiden. Underbara!

Anna och jag kom fram till att eftersom vi bornära så måste vi utnyttja det och laga mat tillsammans oftare. Genialt!

Idag har jag PSO igen. börjar 16:08... Blir antagligen Köpenhamn hela dagen igen. I like.
Säljer så galet mycket!
Igår sålde jag för 2000 på två turer! Ser fram emot provisionen i sommar!

Ska försöka få tag på Karol ikväll, och hoppas på att hon är i NY vecka 27... Så jag kan ta en tur dit. Tror nog jag åker ändå... Om inget annat kan jag bo hos Cassie i New Jersey :P Wooh!
New York here I come.   ...Om några månader...!

Nu ska jag se på film.

<3 Peyton


Namaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback