So it begins...

Processen är igång. Vi får väl se vad det bli av det.

Anyway. Har pratat med Karol och allt ser bra ut för i sommar...Så, när jag har fått min semester beviljad (om??)...Så ska jag boka resan direkt. Jag ska till New York helt enkelt. Kan önska jag tog lite mer än en vecka visserligen, men med två helger med på det så blir det iaf 10 dagar... Nice!

Karol, Terri, Karin, Amos, Rosalind, Elsa, Lucy, Matt, Joe... ALLA helt enkelt, hälsar till alla här hemma.

Skulle träffat Tingeling och Mark igår, men mådde inte hundra så jag ställde in det... Ska träffa Mark senare i veckan... och Tingeling fick jag träffat hastigt och lustigt idag ändå! :)

På lördag blir det Tapas middag med Victor! Elin ska också komma. Kanske Anna och hennes kompis med. I hope! Det är på Club Havana så det blir massa Salsa på kvällen! :) Om jag kommer kunna röra mig :P~

Ikväll åkte jag med Toni från Kristianstad... och jag fick alla hjärtans dag blommor av honom (haha). Sött värre! :P~
"Omtänksamt"

Har samma pass igen på torsdag. SUCK. Kom med något nytt! FFS!
Nästa vecka ska jag dock ha morgon pass... Kommer vara trött som på att gå upp vid halv fyra på morgonen, but oh well... Omväxling förnöjer?
Går ju ner till jobb om dagarna nu... så det är ju bra.
Så som jag äter är det väl inte länge tills man kan rulla ner... :/
Måste komma igång att träna. Ska besöka  friskis, nautilus och sats i helgen tror jag. Se vilka som har bäst utbud...
Nu ska jag se på film. Sen kanske sova... Vem vet.
Hejdå.


//Peyton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback