Planering..

Tror planeringen kommer bli trötta på mig... Men men...
Lämnade in yttligare en semester ansökan idag. Om några extra dagar - igen - till New York... Jag ska betala resan på måndag och om de accepterar min ansökan så kan jag vara borta liite liite längre. Nice! :)

Idag hade jag en tur till Karlskrona. Jösses vad den sträckan suuuger. Hade hela vägen ner själv också... Hade iofs att göra hela tiden ändå... 
Meeeen men.

Ibland blir jag så lack på folk... "vad har jag gjort dig"... Jadu, tänk efter riiiiiktigt noga så ringer det säkert en klocka någonstans! - Jösses.

Ett samtal igår fick mig att... Jag vet inte vad jag känner.. Det går upp och ner. Men det är bra att det är bra. Det är så jag vill att det ska vara... Vissa frågetecken framkommer, men jag får ändå inga svar, så det spelar ingen roll... 
Gåtor, gåtor, gåtor... I know, men så måste det bli.

New York New York New York!
Planera i massor ska jag göra. Så få dagar och så mycket att göra!
Cassie bor ju där, så hon och jag kommer nog umgås en massa... Hon känner ju stället sen 3 ½ år tillbaka så hon ska visa mig "allt" :D
Dessutom kanske vi kommer göra en road trip - I hope! :D
Fy fan vad jag längtar!

Bort bort bort - Jag vill bort!

Chao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback