Kommer aldrig att förstå...

Jag kommer nog aldrig sluta förvånas över hur folk kan bete sig och tro att allt här i världen är så jävla lätt.
Ex. Första turen idag: Köpenhamn 7:22 trippel multat tåg = 9 vagnar, så långt som ett Öresundståg får vara...
Full proppat med pendlare osv...
Jag går genom tågen, har viserat ett tåg-set och är inne i halva andra när en grupp tanter blir sura på mig. Anledning? Vi var nästan framme på Kastrup så de hade lagt ner sina biljetter. "Jaja, men jag vill se dem ändå" säger jag. "Ja, men vi ska snart av, du får ju snabba dig och göra ditt jobb bättre och vara här i god tid".
JAJA! Men det är ju bara DEM som sitter på tåget, och jag har suttit i tjänstekupén och läst mitt horoskop hela resan! S U C K ! ! !

En liten afrikansk pojke på ca tre år, lyste dock upp tillvaron på nästa tåg till Köpenhamn. 
Han ville klippa sin biljett själv, utan tvekan. Sen följde han med mig och viserade resten av tåget... och klippte biljetter.
När hans mamma kom efter honom och skakade på huvudet då började han skratta och skutta och gömde sig bakom mig.
Sedan gick han och höll i min mapp som jag också höll i och gick efter mig hela vägen tillbaka. Folk bara sken upp i vagnarna. 
Haha, jäkla charmtroll! Påminde mig också om en pojke från barnhemmet i Kenya.



Jag är snart klar med The power of Now och den ena boken om The law of attraction. 
De är så sinnessjukt bra.
Jag kan rekommendera dem till andra. Speciellt till en människa. För även om han inte tror det så önskar jag honom det allra bästa.



Nä, detta är allt för tillfället, jag ska upp kl 3 imorgon. mindre kul, men jaaaa ja. Ledig helg iallafall. Aldrig fel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback