I lost my skin virginity yesterday.


Ja, nästan... Jag har ju piercat öronen.. men det räknas liksom inte...!

Japp, igår skedde det iallafall, efter flera års väntan. Kl 13 på tattoo shop var det min tur :)
Motivet har jag ritat upp själv, med massa inspiration från internet. Och jag är så grymt nöjd.
Denna tatuering är inte 'vilken som helst'. Det är inte en sådan som man går till tatueraren och pekar i en bok "den vill jag ha".
Nej, detta är min egna speciella tatuering.

Älvan i mitten är för att jag älskar änglar OCH älvor...människor med vingar helt enkelt... Det är något så fantastiskt. Så vackert!
Och stjärnorna är för att jag helt enkelt älskar stjärnor också. Även om Pumba menar på att det är "bollar med gas, miljoner mil härifrån", så tycker jag att det är något så otroligt vacker ändå.
Hur vacker är inte en stjärnhimmel??

Anyway, jag vet att denna bilden får tatueringen att se extremt stor ut! :P
Men det gör den inte i verkligheten. Den sitter jättefint och lagom stort på svanken... :)

Något som dock ska påpekas är att S - M - Ä - R - T - A!!! Att tatuera sig, skal inte underskattas!!! Jag kan inte ens beskriva den smärtan...!
Jag är väldigt nyfiken... Att fråga en kvinna som tatuerat svanken OCH fött barn... vilket är värst... Egentligen vill jag kanske inte veta.... Men det var det värsta jag varit med om i hela mitt liv.
Just där och då. Haha, nu kan jag se tillbaka på det och le.

Johan och Anna var moraliskt stöd. Bra det!
När Tommy hade gjort halva så sa han att jag kunde stoppa här och fortsätta en annan dag med skuggningen... Men jag misstänkte att om inte jag gjorde klart den där och då, så skulle jag inte våga mig tillbaka på grund av smärtan i första taget, hehe. Så vi körde på.
Johan, det ena moraliska stödet menade på att skuggningen inte alls var lika illa som konturerna... Något jag inte så var blicken Tommy (tatueraren, by the way) gav honom... SÅ jag bet ihop och önskade ändå att det skulle vara över.
Men det gjorde ännu ondare än konturerna... Något jag då fick bekräftat senare... Att Johan sa bara så för att hjälpa mig... TACK! :P

Mina armar och händer såg lagom kul ut efteråt... Jag hade kört in naglarna så hårt så jag hade massa små hål i armarna från dem... och jag hade fått bita mig i handen ett par gånger... så det var inte heller så vackert...
Något som skulle kunna rekommenderas till tatuerarna är bitringar! Just det!

Och kanske en klubba som man nockar ut en med.. så man är medvetslös under tatuerings sessionen :P~

Anyway, Jag är grymt nöjd med den och längtar nu tills det läkt klart. Det läker jätte fint, och det är bara andra dagen... :)

Japp! Det var eftermiddagen det. Tatueringen tog ca 1 ½ timme att göra klar.
Sen var det hem och proppa mig full med choklad.
Efteråt var jag så skakig hela jag, hade inte kontroll över kroppen. Lite läskigt.. Men inget lite marabou kunde bota.
Sen sov jag på soffan en timme eller så...
Sen skulle Elin komma hit.
Så jag hämtade henne vid bussen så gick vi hem och jag hade massa problem med att hitta kläder...
Jag hade ju plastat in halva ryggen så rörligheten var måttlig...
Men det blev mina hip hop jeans, en top och en tjocktröja. Mindre glammigt, jag vet, men vad skal man göra?

Ca kl 20:00 gick Elin och jag bort mot Club Havana och där träffade vi efter ett tag Victor och Gabriel.
Så gick vi in och åt en god middag.
För mig så gick kvällen ut på att sitta och titta på.... Det var väldigt trist. Med Salsa musik vill man inget annat än på svänga på höfterna ju!!
Men jag hade trevliga konversationer med Elin, Victor och Gabriel istället.. och såg dem dansa :)
Det var en underbar kväll iallafall :)
...Även om, när jag och Elin kollade min tatuering vid ett tillfälle på toaletten... det kom en tjej....dam... Ja, typ 45+... och ville se på tatueringen.. sen skulle hon ju visa sin som också satt på svanken...
Så hon drog halvt ner brallorna... så hela butt-cracket syntes... Meeeen det hade räckt att hon drog upp tröjan för den satt så högt upp.. men ja, ja... Det var en tiger... rätt smaklös faktiskt.. men betyder det något för henne, vilket det säkert gör, så visst :P~

Anyway...
Idag tvättar jag och har mindre kul... men när är det någonsin kul att tvätta ?
Ska byta tvätt nu.

Hej hej.

//Peyton





image114

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback