Godkänt.

Japp, jag fick mitt besked igår.
Mitt namn förslag blev godkänt! Från den 4e februari så heter jag Linda Peyton Madeleine.
Tyck att det är idiotiskt om du vill. Tyck att det är fult om du vill. Tyck att det är knäppt, konstigt, löjligt.
I REALLY DON'T CARE! Det är mitt. BARA mitt. JAG har valt det. JAG tycker om det. JAG vill ha det. JAG ska leva med det.
Nästa projekt är redan igång.


Var med Kenzo hos veterinären i morse... Kastrerad, öronmärkt och klar. Ligger nu nersövd i sin bur... Tycker synd om Yazhi som inte har en aning om varför han inte rör sig...
Ångrar nu att jag inte kastrerade henne på samma gång... Det hade nog varit det smartaste... Men ja.. Det blir bra ändå.
Hon ligger i mitt knä och spinner nu.. och jag bara njuter...
Är lite synd att jag inte kan gå ut idag eftersom det är SÅ fint väder...! Men jag vill vara inne så jag kan ha koll på Kenzo om han vaknar...

Ska snart iväg och handla lite snabbt... Skulle behöva både till Netto och Coop. Får skynda mig...
Fick passet ändrat imorrn iallafall, så jag börjar inte förrän 19:22... så jag har hela  dan med Kenzo imorrn med...!

I'm off.


Namaste.

Kommentarer
Postat av: Pappa

GRATTIS! Linda, Peyton, Madeleine ,Prinsess Consuela, Bananahammock..... Eller???
Ha det gott, lycka till med nästa projekt....!
Pappa.

2008-02-14 @ 23:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback