Framtiden...?

Ja vad kommer den egentligen att utvisa...?
Eftermiddagen har spenderats åt att söka på allt möjligt...
Funderingarna är många...

- College på Hawaii? Hawaii Pacific University. Eller egentligen vilket college som helst. Bara inte i Sverige...

- Reseledarkurs på Costa Brava... Hmm, ja, varför inte. En eventuell plan till hösten 2009.

- Läsa en termin på universitetsnivå: Freds och Konfliktkunskap i Indien, Spanska och Latinamerika kunskap i Nicaragua, Utvecklings studier i Vietnam?

- Afrika Kunskap på Österlens folkhögskola?

- Sjuksköterska programmet med vidare inriktning på hälsovård för barn och ungdom.... Malmö? Oslo? Vart??

- Flygvärdinna?


...Ibland ångrar jag stort att jag inte tog chansen och åkte över till USA för att jobba åt Karol och Matthew på deras ranch, och som en slags au-pair och pendla med barnen mellan Cali och New York...
...Men samtidigt är jag tacksam att jag har den lägenhet jag har idag. Man kan inte få allt. Men ibland är valen så sjukt jobbiga... Och det är jobbigt att behöva känna ånger...

...Och om jag nu skulle genomföra någon av dessa planer, då kommer man ju bli mindre populär på DSB skulle jag tro... Om man inte lyckas få beviljad ledighet för studierna i fråga.
Costa Brava är nog inga problem. Det är bara under en månad... och det verkar intressant. Plus att det är en extra merit! Och de har jobb garanti efter utbildningen!

Jag kommer bli galen.
Jag vet inte vad jag vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback