Dagens nyheter, med det bästa från igår.

Helt klart det bästa igår:
Jag träffade Mark i Köpenhamn. Även om det var under ca 3 minuter så var det väldigt härligt att se honom igen.
Höjdpunkt nr 2 var att jag lärde känna en tjej på DSB som heter Sofie och hon ska läsa Mänskliga rättigheter på IMER och vi har i princip funderat i samma banor på det mesta. Väldigt trevlig!
Höjdpunkt nr 3. Suget efter Sushi bara växte. Så jag stack till Coop efter jobb och köpte mig en 8 bitars. Stack sedan hem och bytte om, sedan direkt bort till Sandra.
Där avnjöt jag en faktiskt god Sushi. (Inte alls i samma klass som på Sushido dock.
Sedan satte jag och Sandra (mest Sandra) :P och fixa mitt hår...
Så nu har jag äntligen svart underhår igen och brunt överhår. JÖSSES vad rött det såg ut i början under deras spotlight. Nice!

Sedan plågades jag lite och lät henne noppa mina ögonbryn och färga dem. Not so extreme, but a makeover. I like it yo.

Dagen förpestades under vissa timmar dock. Tjuriga resenärer som inte klarar av att be andra vara tysta. Nej nej. Sånt har väl mamma och pappa funnits till för hela livet, men OJ, inte just där och då. Suck. Väx upp ffs.

Även en annan idiot som menade på att tjejer (jag, i detta fallet) inte var något värde alls här på jorden. Kanske möjligtvis som tillfredställande barnmaskin, men det är ju också allt. Idiot. Hatar sånt.

Men men. Över lag så var det en bra dag. Höjdpunkterna gjorde dagen värd att genomleva :P


Just det ja! Jag har redan anmält mig till Kursen i Nicaragua nu! Lovely!
Trevliga som få är de på stället!


Tja, med tanke på att klockan bara är 5:28 så har jag inget spännande att komma med än så länge. Är bara så sinnessjukt trött... Och riktigt spyr på att jobba morgon.
Hur lätt är det sedan att ta sig upp ur en varm och go säng, med två spinnande ullbollar på sig?? Nä, just det!

Ska göra mig i ordning nu.
Chao!


//Peyton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback