Vårstädning... lite grann iallafall...

Fy fan vilket ryck.
Har städat köket. Inte helt färdig, men på god väg. Men nu är det för sent att fortsätta... Har även tagit mig an toaletten (på tiden)... och hallen... Eftersom elkillen smutsade ner när han bytte elmätare idag.
Känner mig nöjd. På god väg nu iallafall.
Men fy fan på toaletten. Rensade i avloppet i duschen. Jag tror inte det har blivit gjort på år och dag. Äckligt som fan var det. Tacka fan för gummi handskar.

Tror jag ska sticka till 24Seven imorrn efter utbildningen och skaffa träningskort och träna.
Ibland är det synd att jag har högt till taket...  Var på Stadium idag och kollade på en sandsäck. Ett kit med handskar och krok för 599 kr. *vill ha* Men jag vet inte vart jag skulle kunna ha den :(
Men de har en på 24Seven, så jag får gå dit och slå helt enkelt.

Igår hade jag PSO... En Kristianstad och en Köpenhamn... Mindre spännande.
Men sen fikade jag med Ullis och Thomas och det var mycket trevligt. Även de är nu inbjudna till Bolmen i sommar :)
Sen bestämde jag att vänta där en timme tills Debbie skulle komma in. Sen hängde jag med henne till KBH.
Älskar mitt jobb? Nja... Men Debbie är underbar!
Och det blev kanon trevligt, vi hade jätteskoj! :D
Eftersom det är banarbete mellan Köpenhamn H och Kastrup så går inga tåg därimellan på natten... Så jag och Debbie hoppade av i Kastrup och skulle spendera en timme där.

Vi satte oss först på Starbucks och drack en chai latte som smakade pepparkaka och delade på en väldigt liten brownie. Pratade och hade grymt trevligt.
Sen skulle de stänga så vi begav oss...
Vi tog en bagage vagn och lastade på våra jobbväskor och jackor och låtsades att vi skulle ut och resa och tog oss till en (tom) in-checknings kassa och Debbie försökte få upp hela vagnen på bandet. You had to be there! :)

Sen stod det massa taxi killar med namn skyltar med namn som Huih Nahm osv... Som vi "Heeey! That's my name"!...

Sen gick Debbie fram till DSB kundservice och frågade när nästa tåg till Malmö skulle avgå.. 
"Det borde du veta, med uniform och allt" Hahaha!  

Måste skaffa en  USB sladd till min mobil så jag kan ladda in bilderna i datorn. So funny!
Det var lätt värt det! :)


Idag hade vi utbildning på danska biljetter.. och jag måste säga att deras jävla system är så korkat så det är idiotiskt. Typ...
Men sant nock, läraren sa att detta lär sig danskarna på 22 veckor... och vi lär oss det på en halv dag...
See where the problem is ?

What else?
Jag blev medlem i Aftonbladet plus idag...
De hade en ny shopping guide till New York.... Och jag måste säga att den är väldigt nyttig!!
Finns även på Los Angeles m.fl..  Men denna nya på NY var toppen.
Är så många ställen jag vill till och bara shoppa shoppa shoppa! LÄNGTAR som fan nu!

Nepp... Nu ska jag snart sova...
Imorrn är det SR utbildning... Sen ska jag till Stadium och handla ett tränings ställ... Sen vidare till 24Seven och skaffa träningspass...
Kanske rent av åker in till Lund och skaffar det där så jag har möjlighet att åka dit på träningspass sen! Lite dyrare, men so worth it!

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback