Sushido..

Ångest, Ångest, Ångest...
Den händelsen ger mig bara mer och mer ångest... :(
Även om det egentligen inte hände. Fullt.
Suck.

Idag var det en tråkig tur till Karlskrona... Övningsåkte med Remi. Det var i o f s trevligt.
Och det gick bra. Vill bara ut och åka själv nu.
Pä vägen hem nu så köpte jag Sushi. Var så sugen på det. Beställde 5 Maki bitar med avokado, gurka och lax. Jätte gott.

Igår efter jobb så hängde jag med Debbie till KBH och köpte sprit. Så nu har även jag lite flytande tills lördag.
Ut igen med jobb. Är ju ledig varje helg nu när jag har utbildning...
Lördags var också väldigt trevligt... Förutom när vi stack från Big Bowl... till Storm, tror jag det heter som "påminde om ett polskt horhus"... Halvnakna dansare lite överallt. Bland annat i fönstret vid en stolpe... pole dancing all the way... :/
Det var bara smaklöst. Men sällskapet gjorde det mödan värt.

Nu håller jag på att somna... Måste röra på mig annars somnar jag!

Trust no one!

Kommentarer
Postat av: Linn

du har ju coolaste namnet " peyton"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback