Pengakåt.

Inte lite pengakåt man är?
Fick mitt skattebesked från Norge idag. Jag ska få tillbaka yttligare 5500 NOK!!!
Undrar när jag kommer få dem... VIll köpa mig en dator till... Så att säga.
Har tänkt mig en ACER Travelmate... Det är en väldigt liten och lätt dator, men har ändå 160 GB i minne, väger bara 2 KG... Lite mer behändig att ha med sig ut och resa än den här.
Så nu känner jag absolut att jag har råd att köpa en sån.
Så kan jag fortfarande ha denna datorn hemma... Bästa kombinationen!!!
-Nöjd-

Mindre nöjd...
Sista dagen på övningsåken idag. Uppåk imorgon.
Innan kändes det bra. Men Mohammed gjorde mig nervös...
Allt detta ansvar man ska ha.. Sen om nått skulle gå fel....upp till 2 års fängelse... Inte lite press man känner på sig att absolut inte göra nått fel eller glömma en liten detalj??
No pressure...
Jaja, vi märker väl hur det blir imorrn... *Sigh*

Sen imorrn kväll ska jag till Big Bowl och umgås med massa trevliga människor. Det ska bli riktigt bra.
Kanske hinner förfesta med.. om inte PSO passet ligger allt för sent...
We'll see...!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback